Tatuering klar + barmat + nytt smink + skola

Igår fick jag min bläckfisktatuering färdigställd efter en tatueringspaus på typ två år. Fan på tiden! Inte så mycket mer att säga om det, den ser ju inte direkt annorlunda ut, var bara lite färgstänk kvar. Det enda som återstår är då bakgrunden, men den vill jag inte göra förrän jag tatuerat klart runtomkring bläckfisken liksom.
Också fick jag träffa hennes/hennes pojkväns hund Nova också. Nyklippt, såg ut som en städmopp, skitgullig.
Efter tatuerandet tyckte min syster (som tatuerat) att jag kunde hänga med till Hammer, eftersom jag redan missat sista bussen ändå, så det gjorde jag.
Där träffade vi hennes pojkvän som jobbar i baren, någon annan anställd och två killar till. Jag drack två öl, hon med tror jag, också köpte hon en massa mat som hon inte orkade äta upp, så jag tog också av den, huehue.
De är bra på dipper där. Gillade deras pommes, deras Hush Puppies och deras skumma inlagda grönsaker-blend med oproportionerligt mycket lime- och citronskivor mest.
Sen gick jag hem, fyra kilometer, det är egentligen inte så långt men att gå den biten hem brukar kännas ordentligt. Fast efter de två ölen så var det mest mysigt att vara ute och gå så länge.
När jag kom hem hade min lillasyster kokat rödbetor åt mig, det var gott.
Sen däckade jag innan jag hann sätta alarm på mobilen, så jag försov mig idag. Någon timme hit eller dit bara, men i filmbranschen är det ju oacceptabelt. Tur att det vi håller på med just nu har half-assed written all over it ändå. Ska göra "live"-TV i Visby, jag är bildproducent, det mest påfrestande jobbet jag någonsin provat på. I aint got the stresshantering fo this shiet.
Har även köpt nytt puder och en ögonbrynspenna/smudgesvampgrej.
Pudret vet jag fortfarande inte vad jag tycker om det, även efter två dagars användning. Time will tell.
Men ögonbrynspennangrejen älskar jag! Blir skitbra, själva pennan är liksom creamy samtidigt som den är ganska hård, makear ingen sense, men det är skitlätt att få det snyggt iallafall. Sen använder jag svampänden på pennan på själva... "Näs-änden" av ögonbrynet? Det inre? Liksom? The fat part? Och även det är skitlätt och blir snyggt, yeah.
 
Ska kanske träffa Hannah imorgon, om inte hon är ledig så kollar jag med Izza. Har inte träffat henne på skitlänge.
Fast Izza är säkert upptagen. Hon är väl en partypingla liksom!
Nåväl, jag kanske kan snylta på hennes I-have-a-life-ness och hitta på något. Vi får se!
 
Jag är sjukt sugen på pizza. Fan.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback