Inför påsklov

Planer inför återstående skoldagar:
  • Grovklippa episod 2 av EXIT
  • Inte bryta ihop
Vad som egentligen kommer hända:
  • Gör ett half-assed jobb
  • Bryter ihop
Planer inför påsklovet:
  • Äta ute (eller takeaway eller vad fan som helst) med min syster
  • Bli full med min syster
  • Bli full med Patrik
  • Kolla på anime med Izabelle
Vad som egentligen kommer hända:
  • Jag äter och min syster tittar på
  • Vi kommer inte ha pengar till sprit
  • Min syster kommer tänka över det här med baksmälla och ångra sig
  • Är för lat och oentusiastisk för att åka ända till Patrik
  • Patrik är sur på mig hela påsklovet
  • Är för deprimerad för att träffa Izabelle
  • Izabelle är ledsen/sur på mig hela påsklovet
  • Spenderar hela veckan med att sova
  • Påsklovet är för kort
  • Bryter ihop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback