Tjockis

Jag imorse: Idag ska jag inte äta ett jävla skit.
Jag när jag kom hem till Gotland: Äter ett helt Greenmål + 1/3 Ceasarkycklingsallad som min syster inte orkade äta upp + Mocha Latte på Max
Jag när jag kom hem till internatet: Så många squats jag pallade, planking i 2-3 minuter, sitta i 90° mot en vägg tills jag ramlade omkull.
 
Försökte göra lunges också, men mina lår vägrade. De pallar ju ingenting, ugh.
Har dessutom tagit 20 mg OxyNorm + 20 mg OxyContin och när jag känner kicken från dem så tänkte jag dricka en halvliter saltvatten (oxy brukar alltid få mig att spy, men jag vill snabba på det hela, så jag tog dem mest för att saltvattenspyan ska bli mindre obehaglig).
Jag har bokstavligt ingenting hemma förutom salt, suketter och dextropur, så,
 
Inköpslista:
Kaffe
Grönt te
Svart te
Chiafrön om det finns
Frysta wokgrönsaker
Fryst brysselkål
Burktomat
Surkål
Salladskål
Frysta bär
Grapefrukt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback