Tfw spriten inte funkar

Hej!
Har varit lite dålig på att uppdatera känner jag, so here we go.
 
Konserten var såklart bland det bästa som någonsin hänt. Som om jag ens behövde berätta det.
Jag och min syster stod ute i minusgraderna i en och en halv timme, och resten av publiken var fett dryg mot oss hela tiden. Men det glömde man snabbt när han kom ut på scenen och började samla ihop alla strumpor han fick kastade till sig, haha.
Någon hade tagit en Sverige-flagga, limmat på ett stort G i rosa flufftyg (Lola Lovesu) och skrivit "We missed you" på det gula korset. Han höll den runt sig som en mantel och sprang omkring med den. It was beautiful.
 
Igår var det fest hos Keeks. Jag drack nästan en hel vodkaflaska, men blev ändå inte särskilt full. Det förväntade jag mig inte, ibland kan jag dricka tre Elk och fnittra som en idiot, och ibland kan jag ta tio shots på rad utan att känna någonting.
Nåväl. Det var en högljudd kväll. Alla andra verkade väldigt fulla, så jag hade kul även om jag var hyfsat nykter.
Jag höll upp Lovisas hår och smekte henne på ryggen när hon kräktes. Hela kvällen/natten gick hon runt och berättade både för mig och för alla andra hur söt och snäll jag är.
Hade lite extra tid innan festen, så det slutade med att jag bytte om och fixade håret och skit. Fick instant reaction när jag kom dit, och alla som la märke till det tyckte att det var jättefint.
Det jag gjorde var ju då att flippa över typ allt hår på ena sidan av huvudet, puffa upp det som en scene whore också hade jag strumpbyxor (brukar aldrig ha det) och rosa strumpor (mitt enda rosa plagg).
Sen sov jag med kläder och smink på, så nu är det lite förstört, men jag har inga bilder från igår och ett blogginlägg utan bilder är ju inte särskilt kul.
 

Obvious sock enhancement photoshop is obvious.
mEN LIKSOM!!! Rosa never happens för mig, så, eh, ah.
 
Sen när Lovisa behövde gömma sig för sin stalker, och Kristina inte kände för att spendera natten i sitt nedspillda, flask- och burkockuperade, ciggstinkande rum så bestämde vi oss för att ha en sleepover i mitt rum. Jag spelade Håkan Hellström på låg volym tills de somnade (Håkan Hellström för Keeks och Lovisa är som Gerard Way och Kings Of Leon för mig). Det var jättemysigt att vakna, alla tre på rad, att bara ligga där och snacka.
Lite senare kom Carolina också in. Vi gjorde bacon i min nya oinkoink och åt chips som vi köpte av Jonatan natten innan. Sen bestämde vi oss för att senare ikväll ska vi dra till Lärbro eller någonting och köpa pizza, sedan åka tillbaka och kolla på Melodifestivalen i studion med Sofie och några fler. Det blir nog kul.
 
Imorgon drar vi till Oskarshamn på inspelning! Är lite orolig dock, för jag har inte fått någon som helst info angående någonting. Om det inte hade varit för general smalltalk med Lovisa så hade jag inte ens vetat att vi skulle åka den här veckan. Undrar hur produktionsledarna tänkte där. Man måste ju veta hur mycket man ska packa, när man ska gå upp imorgon, man behöver såklart en båtbiljett. Alltså va.
 
Det är tur att jag inte alls är bakfull, för idag ska jag gå till studion och göra de dailies som jag sket i att göra igår, eheh. Nä, men, det sket sig väldigt mycket på grund av att de slarvat med klappan, igen, så både jag och den andra DIT:n, Linus, tyckte att vi kan fan inte jobba under så här mycket stress, och det var helt enkelt inte okej att lägga så här mycket skit på oss på en och samma dag. Varför måste vi alltid fixa deras misstag liksom. Dessutom hade jag ju ett flertal planer för kvällen igår, så... Ja.
 
Jaja, det var väl allt. Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback