Mojito och glass

De senaste tre dagarna har jag druckit typ femton mojitos (och även en daiquiri, en jack & coke, någon blå eldshot och någon slattgrogg) utan att betala en spänn.
Så blir det när ens vänner är old school, och vill vara de bästa värdar de kan vara, trots att du varken bett om eller förväntar dig ett skit.
Denna veckan har jag även ätit absolut ingenting, förutom ostpanerad lax i söndags och panerad rödspätta igår, återigen för att mina vänner har prestationsångest.
 
Just nu är jag i Visby med Maja, hon skulle till vårdcentralen och sen ICA Maxi, och nu när det är lov är internatet så jävla dött, så jag taggade på.
Och hon är bäst i världen, för hon köpte en Ben & Jerry's till mig, bara sådär! Det var någon ny smak som heter Satisfy My Bowl, "banana ice cream with caramel and cookie swirls & chocolatey peace signs".
Sjukt god, lite som Chunky Monkey fast ännu bättre. ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback