Konsert, tatueringar, choklad, 19 år!

Idag har jag tvättat, städat, tagit ut sopor och lite liknande inför resan till Stockholm imorgon.
GERARD WAAAAAAY~ ♥ *fangirl squeeking followed by excited, shallow breathing and a thump*
 
Idag behövde Sofie, makeupartisten på EXIT-produktionen, någon att prova en av seriens bad guy-karaktärers tatuering på. Jag ställde upp, och tyckte det blev fett snyggt (skulle aldrig skaffa den som riktig tatuering, men det är bara för att jag inte är en tribal-människa liksom). Fast Sofie tyckte den var alldeles för smudged osv, osv. Inte lätt att vara perfektionist. Jaja, I like it!
 
 
Jag har suttit och käkat kex dränkta i Nutella i typ två timmar. Har lite munchies. Är lite nervös. Är lite stressad. Är väldigt trött. Har nog inte ätit så här mycket choklad under en vecka någonsin förut i mitt liv.
 
På tal om tatueringar, jag och min lillasyster har suttit och diskuterat tatueringar i typ två timmar. So there.
Jaja, jag har inte så mycket att tillägga. Jag är sjukt peppad inför konserten med min syster. Kommer bli en på gränsen till religiös upplevelse.
 
Just det, jag har fyllt år! Nu är jag nitton. Känner ingen skillnad. Men ålderskomplexen kommer väl tids nog gissar jag.
 
Bai!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback