Ah, livet

Imorgon smäller det! Jag och min lillasyster kommer, efter att ha fangirlat i tio år, få se Gerard Way med egna ögon!
Alltså åh, baby. Vi ses imorgon och jag kan knappt vänta.
 
 
Det känns bra nu. Det känns som att jag faktiskt har ett liv.
Serieproduktionen på skolan har dragit igång, stressen strömmar in. Den där kompisen som försummade mig och sedan återkom vill höra om allt drama i klassen, vilket gör mig glad, då vi inte umgåtts på hur länge som helst. Jag sitter hos pappa, röker inomhus, väntar på morgondagen. Då ska jag och min syster dra till Täby Centrum och gå omkring, sedan dra till RECAB och förmodligen bara fika i flera timmar, sedan dra till Fryshuset och vänta otåligt på att vår (eller iallafall min) gud kommer ut på scenen. Sen ska vi hem, sitta och prata om det hela tills vi somnar, och sedan åka bil och båt och buss och mysa under morgondagen.
*förväntansfull suck*
 
Idag var jag och firade min storasysters 23-årsdag i tatueringsstudion. Eftersom det inte var läge för mamma och mina systrar att träffa mig på min egen födelsedag, så fick även jag födelsedagspresenter.
Jag fick The Sims 4, SteelSeries The Sims 4 Gaming Headset (som jag velat ha i säkert ett år nu!), ett års Spotify Premium och någon sorts plastlåda som man gör krispig bacon med i microvågsugn..?
 
 
Spännande att se om den funkar. Diggar det plastiga rosa. Fast namnet känns inte riktigt okej. Oink oink.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback