BooblessGamerGirl@tönt.se

Okej, så. Jag, eh... Spontanhandlade på CDON igår klockan 3 på natten. Och eh. Ja. Verkar som att jag kommer behöva börja streama när jag spelar nu, för att inte ångra detta inköp.
 
 
 
Hoppas bara att camen inte är ett piece of shit, för sånt kan man ju aldrig veta om man inte spenderar asmycket pengar bara för att vara på den säkra sidan. Men den hade inbyggd mic iallafall. Och enligt kommentarerna på produktsidan så var den dessutom bra. Så då slapp jag lägga 400 till på ett headset.
(Kommer sluta med att jag köper det där jävla SteelSeries Sims 4-headsetet ändå, ugh)
 
I brist på annat att dela med mig av; selfie time.
 
I övrigt... Det tar vi en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback