nope nope nope nope nope

När man är mitt uppe i en fasta (typ) och ber sin mamma att köpa Cola Light också kommer hon tillbaka med vanlig Cola:
 
image
 
In other news, de senaste två dagarna har jag ätit ca. 12 kapslar Hunger Control, någon halv tesked söndermosade havregryn (smaksätter vattnet med det, faktiskt ganska gott), två koppar kaffe, countless suketter, countless deciliter vatten och nu på kvällen hade jag ett litet sammanbrott i form av en grönsallad från Max (visst, bara en grönsallad, men eftersom den är från en hamburgerrestaurang så vet man ju aldrig hur grön den egentligen är).
 
In other, other news har jag pluggat skitduktigt idag, heja mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback