Försöker underhålla mig själv

Idag (tekniskt sett igår) var det skolavslutning. Jag gav min svenskalärare en stålpenna samt grönt bläck, han rodnade lite till och med. Det gjorde mig riktigt glad.
 
Ikväll gick jag på bio och såg A Million Ways To Die In The West (Seth MacFarlanes nya) med min lillasyster och Molly + hennes bror. Den var riktigt rolig, men inte särskilt nytänkande, men så brukar det ju vara med komedier.
 
Nu knäpper jag min tredje cider, har tagit 30mg OxyNorm (hade inte mer, snyft) och ska kolla på The Heat.
Försöker hitta någon att prata i telefon med också, är lite på det humöret. No luck so far.
 
I sommar planerar jag att hänga med Alice här på Gotland, hälsa på Alice i Göteborg, hälsa på Lorena och Johan i Gävleborg och ta körkort. Går väl inte sådär skitbra med körkortet hittills. Men det ska jag väl klara av (sagt i hoppfullt men tveksamt tonfall)!
 
Har dessutom blivit tokgalen i en låt. Lyssnar på den både före, efter och under allt jag gör.
 
"And though I know
Since you've awakened her again
She depends on you, she depends on you
She'll go alone
And never speak of this again
We depend on you
We depend...
(I'll depend)
On you"
(Porter Robinson - Sad Machine)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback