Uughh, klump.

Det här att flytta hela sin dator (men söndra bort all skit man inte vill behålla) till en extern hårddisk är ju lättare sagt än gjort. Jag förväntade mig att det skulle ta tid, men herrejävlar vad jag är trött på att hålla en massa mentala bollar i luften, och min nacke pallar inte mer för idag.
Nåväl, jag har flyttat 80% (vild gissning) av alla bilder, 100% av all musik, 10% (återigen en vild gissning) av alla dokument och 100% av alla filmer. Fast jag kom på nu att jag ville ladda ner en massa fler filmer, nu när jag är hos pappa med bra internet osv. Extra skitkul timing nu när Piratebay är nere. Döda mig.
 
För några dagar sen försökte jag hitta och ladda ner Studio Ghiblis Ponyo. Kan säga att jag la ner alldeles för många timmar på det, för att i slutändan ändå inte ha lyckats tanka hem skiten. Jag vet inte riktigt vad jag ska skylla på; alla kassa hemsidor, min kassa dator, har jag fått något virus som "laddar ner fel", är jag bara trög?
 
Hittade en länk på facebook till något blogginlägg med en massa bilder på Adventure Time-tatueringar. Fick en liten snilleblixt då faktiskt. Lillasyrran kan ha en Jake, jag kan ha en Finn, på samma ställe på kroppen och tecknade i samband till varandra såklart. Matcha. Coolt. Yah.
Vilken jävla tur vi hade, ändå. Att min favoritkaraktär är Finn och hennes är Jake. Tänk om båda hade älskat Jake, till exempel. Eller tänk om jag älskat Finn och hon älskat Iskungen eller något? Shit. Vilket flyt.

Fast jag älskar KRP också.

 
Okej, det här inlägget var jävligt onödigt, men jag hade lite tråkigt. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback