Nyinflyttad

Whoo!
Nu har jag gjort mig mer eller mindre hemmastadd på internatet. Mitt rum (eller borde jag säga 'min lägenhet'?) är perfekt, stort och rymligt, enorma fönster, fler hyllor och skåp och lådor än man kan önska sig. Dessutom bor jag precis mittemot trapphuset till bakdörren; hur lätt som helst att gå ut och röka. Tvättstugan är en korridor bort, jag har genom mitt fönster en utsikt över skolområdet och himlen (och lite träd), och jag har bunkrat upp med bra mat som inte möglar i första taget. Min datorstol knarrar utav bara helvete, men det får man vänja sig vid.
 
Är ganska sömnig nu, men tills jag orkar ta/lägga upp fler bilder så får ni en kass panorama-bild!
(Länk till större bild ^◡^)
 
Update: fler bilder!
 photo 1-2.jpg  photo 2-2.jpg
 photo 3-2.jpg  photo 4-2.jpg
 photo 20140830_112714-1_2.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback