En livlig veckoövergång

Träffade Izza igen igår/idag! Vi åt en massa skit (som vanligt), kollade på Flapjack (som vanligt), hade sönder några glowsticks och gjorde en stjärnhimmel i handfatet, och hon gjorde den mest absurda Sim jag någonsin sett. Damn.
 
Hon heter Röditott Barrelid!
 
Jag gjorde också en, som heter Frischfvir Darrebarre.
 
 
Och Izza hade på sig mina killer rabbit-tofflor (som vanligt).
Fick en fin bild på det faktiskt.
 
Sen provade jag Concerta, vi åt pasta till frukost, och hon köpte en gul, för övrigt ascool, Snobben-klocka i en varuautomat på ICA till mig (som inte funkar, men det skiter jag i).
Också lärde jag mig (mer eller mindre) att göra rökringar.
Ja, det var väl allt. Det var jättekul.
Kortfattat inlägg, men jag är seg.
 
Du simmar i en jättedeg!
 
^ 10 pluspoäng till den som fattar ovanstående referens. 💋

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback