Life is good, idag iallafall.

Idag har jag varit på lasarettet x2.
Första gången för att prata med min sköterska om mina värden, allt ser mycket bättre ut nu, så stort plus till mig!
👍
 
Andra gången för att byta tråden i min tandställning. Got in and out'a there in like five minutes, yah.
👍
 
Sen kom jag på att oj, den där Halloweenfesten är ju imorgon, vore ju kanske bra om man hade något roligt att sätta på sig.
Åkte till Rusta, gick till leksaksavdelningen, köpte ett uppblåsbart robothuvud (medföljande uppblåsbar rymdpistol, yah) för typ 60 spänn. Tycker det löste sig rätt bra.
👍
 
På Rusta passade jag även på att köpa en chokladtomte FRÅN KITKAT!?!? BA VA!??! Den var jobbigt god för att vara ärlig, jag fick liksom munchies efter två-tre tuggor och behövde ta minst två tuggor i sekunden för att balansera mitt liv. Typ. Eh. Så kändes det iallafall. Åt upp hela på typ två minuter ok.
👍
Sen åkte jag till ICA Maxi och köpte snabbkaffe, som jag glömde köpa igår. Så det var ju bra.
👍
Och eftersom allt gått så jävla bra under dagen, så bestämde jag mig för att slösa pengar på någon rolig middag, nämligen en halvkiloslåda från salladsbaren (på ICA alltså). 51 spänn, men det ska man väl unna sig, eller?
Uppkommande egobild med töntig grimas och tjejiga accenter- samt onödiga bilder på vad jag äter ikväll-varning.
 
 
 
Innehåll typ, hashtag pro Photoshop ^
Försöker tvinga mig själv att inte äta upp hela lådan på fem sekunder, det är faktiskt jättesvårt. Kom hem för mindre än en timme sen, och har redan ätit upp mer än två tredjedelar. Och jag är inte ens hungrig. Herregud, så jävla goooott.
👍
 
Och ehh, ja, imorgon är det ju fest, och då kan man äntligen få tag på cigg som man varit utan hela veckan!
För att inte nämna att man får supa sig redlöst full utan att det är patetiskt eftersom det är en samlad grupp som gör det tillsammans, eller hur. Också får jag äntligen träffa Lorenaaaa (igen)! ♡
👍
 
...Det känns nästan jobbigt att skiva ett blogginlägg när jag är såhär glad, jag känner mig så jävla fjollig och jobbig. Nåväl. Förlåt.
 
Så, för att plussa ihop alltsammans;
👍👍👍👍👍👍👍
That's a whole lotta thumbs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback