Händelserik dag

Det började med veckans sista skoldag. Utmattad som fan, tänkte att "åh, nästa vecka är det dubbelhelg, skönt".
Efter skolan var jag seg som vanligt, skulle träffa Irma och gå på ciggjakt.
När jag träffade Irma var hon med Niklas, Simon och Steff, det var en trevlig överraskning! Simon stack inom kort, men vi andra stack till öster, för de skulle tydligen träffa Theo där.
Också träffade vi honom. Jag skulle ta bussen hem, men den missade jag när Steff, Niklas och Theo lyfte upp mig i armar och ben, och bokstavligt bar mig nerför trappan till Skuggspel och höll mig kvar där. "Tar nästa då" tänkte jag.
Sen gick jag, Steff och Rasmus och käkade på Max. Efter att vi återförenats med Theo som gick och gjorde något annat så lyckades Steff övertala mig att gå och se på Iron Man 3 med de tre. Den var för övrigt skitbra, rolig och ah-MAYYZING.
Slutade med att jag kom hem klockan halv tio istället för klockan fyra som planerat.
Men det var jätteroligt iallafall. Bra fredag!
 
Stackars Connor har väntat på att jag skulle komma hem i typ fem timmar. Nåväl. Nu ska vi köra Guild Wars 2 oavbrutet genom hela helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback