So long and goodnight

Cha. Var ett tag sen.
Tänkte uppdatera lite kort sådär om what's been going down de senaste veckorna.
  • Har bestämt mig för en ny mobil, nämligen en Samsung Galaxy S III. Borde komma i brevlådan om en vecka eller så.
  • Har fått lite färg i min bläckfisktatuering. Den är däremot inte färdig än. Kan lägga upp bilder sen.
  • Börjar planera inför Emmabodafestivalen. Köper nog biljett i veckan!
  • Börjar undra om inte mitt hår är redo att blekas skiten ur nu. Har ju växt ganska mycket.
  • Mitt barndomsband My Chemical Romance har splittrats efter tolv år. Det gör mig jävligt upprörd, även om deras musik är fett emo och det är ganska tabu i min sociala krets att lyssna på dem. Skiter fullständigt i det just nu, nu måste jag fangirla i någon månad (kanske längre) tills jag kommer över denna tragedi.
You guessed it. Här kommer lite picspam eftersom mitt hjärta är brustet ok.
http://i614.photobucket.com/albums/tt222/annieslinn/tumblr_lhg5aosjm11qd1063.png

Och nästa bild är så asdfghjkfin att den ska få lite extra uppmärksamhet tycker jag.
 
 
Jag bara... Liksom... Näe. Det får inte vara sant. Fyfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback