I'M HAVING THE BEST FUCKING DAY

Jag vet inte vad som hänt, men min konstanta sorgförbannelse är bruten. Har nu haft två jävligt kickass dagar i rad! Känns som att jag ska explodera, omg. ♥
Idag
  • gav jag mig på att lära mig använda MilkShape, och till min stora förvåning - så lärde jag mig det faktiskt. Jag kan nu, efter ca. två timmar 3D-pluggande, använda mig av MilkShape utan större svårighet.
  • fick jag lite fler followers på Tumblr, och nu är jag två stycken till ifrån att nå nästa milstolpe. Liksom. Va. Jag har väl inget att bidra med? Känns otroligt iallfall, och nu när jag kan använda MilkShape så kan jag ju dra fram några follower's gifts, mihr mihr mihr.
  • gav jag mig på en diet igen. Kan väl inte säga att "det går bra", det har ju liksom gått ca. femton timmar sen jag inledde den. But I got a good feeling asså.
  • har jag fått en massa komplimanger. Ja, det var allt. Men jag är ju en sån attentionwhore att när folk helt random kommer och säger fina saker om mig så blir jag GALEN.
  • har jag fortfarande inte gjort de 643775 skolgrejer jag skulle göra över påsklovet. Men for once, så skiter jag fullständigt i att ligga och jämra mig över det utan att få något gjort ändå. På topp, alltså.
Dessutom skrev en tjej som heter Melanie typ sju jättelånga meddelanden till mig, där varannan mening fick mig att skratta så att jag kved. Hon är så jätterolig. Och man blir ju glad av att skratta va.
 
Också fick jag ett fint meddelande från någon jag knappt pratat med någonsin förut också:
och då blev jag glaaaaad.
 
Och för att balansera allt lyckoöverflöd så kan jag slänga in att jag desperat behöver duscha, jag är yr, har ont i magen och har en blemma som gör ont när man trycker på den precis vid hårlinjen. Jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback