Spam, spam, spam

Idag drabbades jag av ett sånt där spam-virus. Eller om det kanske bara kallas "spam".
En fullscreen-reklambanner för något fult onlinespel, där man födde upp vikingar eller något sånt, öppnade sig själv i nya flikar med ca. femton sekunders mellanrum. Där kan man snacka om instastress.
Besegrade den med en blocka-HTML-plugin för Firefox. Whee.
 
Lyckades göra dagen till ännu en "modda mitt Sims hela dagen och inte spela förrän sent på kvällen även om det inte var planerat att sluta så"-dag. Har för mycket moddar. All these glitches, man. Fast för att se på saken från den ljusa sidan så är mina Simmar fett sexiga.
Funderade på att länka till min Simblr så att jag kan sluta vara tråkig i mina blogginlägg, och samla allt Sims-relaterat på samma ställe, men det vill jag inte göra förrän det går lite bättre för mig, haha.
 
Idag var en sån där dag då jag kände att, "fuck it, kör pyjamasbyxor hela dagen". Tyvärr var det samma dag som min bror tog med sig en kompis hem. Lite patetisk känner man sig då. Äter middag med sin brors kompis i pyjamas...
Detta fick mig såklart inte att ta på mig ordentliga kläder senare, dock. När jag väl skämt ut mig kan jag väl lika gärna ta det som det kommer, istället för att väja in på fruktans väg och ge in för grupptrycket! Jag vet inte vad jag snackar om.
 
Men det var väl allt. Har egentligen inget att skriva om. Så. Nu slutar jag skriva. Hejdå.
Slänger in en bild för syns skull.
Fick detta hjärtvärmande meddelande idag. Dog nästan. Mih. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback