Sötsug

Igår hängde jag med Måna hem efter skolan med Emma. Vi var alldeles för högljudda på bussen, och Måna skrek hela tiden om hur packad Emma var (fast det var hon ju inte). Också lyssnade vi på någon låt om att mjölka kossor. Eh.
När vi kom hem skred vi direkt till verket. Jag ritade några stenciler på stjärnor som Emma skulle ha under magen/mellan höftbenen/pelvishöjd. Måna och Emma turades om att tatuera. Till slut blev de bara klara med den ena stjärnan, men den blev riktigt fin. Sen åt vi chokladpudding.
 
 
Sen skulle vi följa med Emma en bit till busstationen från Linds, vilket enligt en tjockis som mig är ganska långt, och det slutade med att vi följde med hela vägen, haha. Fast på vägen hem igen så spanade vi in ett hus som vi skulle ägga. Så det ska bli kul.
 
Jag sov över. På morgonen när vi väntade på bussen så bestämde sig Måna för att skita i skolan. Också frågade jag om jag fick hänga hemma hos henne ett tag till. Det fick jag, så därför sket jag också i skolan. Så vi låg och sov i soffan och kollade på tv i ett par timmar. Det var mysigt. Sen kokade vi för mycket pasta och kollade på en Rom-Com!
Bästa onsdagen på ett tag, kan man väl säga.
Dessutom har vi bestämt att vi ska dra hem till min privata lilla "etta" och ha roligt någon gång. Så det blir väl kul det med.
 
Måna fyller år om några dagar. Har ingen present. Undrar vad hon vill ha?
 
Mitt Sims funkar fortfarande inte. Tar livet av mig. Orkar inte.
 
Nu blir det kylskåpsjakt. Ska ut i köket och proppa i mig allt jag hittar som innehåller socker. Varför inte en hel chokladtårta.
Edit: Blev en bit sockerkaka, ett glas mjölk och granatäpple. Nice. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback