Jan. 07, 2013

Sitter här och skriver i mobilen (pain in the ass).
Känner mig väldigt hängig och apatisk, allt pga. att mitt Sims inte fungerar.
Jag är allvarlig. Sims är pretty much mitt livs enda glädjeämne. Eller snarare hela Simblr-communityn. Eller. Först var Sims helt okej. Sen kom jag in i att vara Simblr. Det ledde till att Sims blev roligare. Sen tog det över mitt liv, haha.
Och nu går det inte att spela. Och jag blir ledsen på riktigt. Är på den nivån att jag vill dedikera hela mitt liv i några månader åt att fixa det. Inte gå till skolan och vara uppe hela nätterna. För att återuppliva min älskling. Jag är patetisk. Hjälp.
Skolan återupptas, eller vad det nu heter, imorgon. Jag vill inte. Vill aldrig gå till skolan igen. Vill spara mina krafter till när man måste jobba för att överleva, det är ju då det räknas. Och ja, okej, min logik spricker ju lite där, eftersom man tjänar mer om man får ett bra jobb som kräver en bra utbildning osv. men KOM IGEN, NI VET VAD JAG MENAR. k.
Jag har köpt två tröjor. Kanske lägger upp bilder någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback