Fashionnn

Edit: Jag har fyllt år, visste ni det? Nu är jag sjutton! Känner ingen skillnad hittills.
 
Idag gick jag och Måna runt på stan lite grann. Ingen av oss köpte något förrän vid sista stopp: Carlings!
Jag hittade en mörkgrön/grå kofta som var skitmysig. Den fanns inte i min storlek däremot. Fanns bara XL. Killstorlek. Vilket är typ XXXL i tjejstorlek.
But I don't mind. Ärmarna är 25cm för långa, men det gör den desto mysigare, jag är nöjd. Halva priset var det också. *wink*
 
Onödigt redigerad bild bara för att jag fastnade på pixlr:
Man ser inte så mycket, men det är egentligen för mörkt för att ta bilder så käft ok.
 
Imorgon har jag nationellt prov i Svenska, del B, läsförståelse.
Hatar det. Man sitter och läser i en timme, jobbigt redan där eftersom att jag blir så lätt rastlös och ofokuserad när jag läser något alls över huvud taget. Sen ska man svara på en massa frågor gällande detaljer ur texten som man inte förstod var viktiga nog att lägga märke till, så man minns ingenting av det man just läste.
Skit. Kommer inte gå bra.
Jag har ett meritvärde på 145 just nu. Det är ju inte tillräckligt på långa vägar, enligt mina egna krav.
Om jag får godkänt i Fysik (F), Musik (inget betyg) och Kemi (inget betyg), och får upp mitt mattebetyg (E) till C så blir jag nöjd.
Min mattelärare påstår att jag har potential att få A i matte. Fast jag har E nu. Jag ba. Va. Sluta.
Att jag har F i gympa och Tyska skiter jag fullständigt i. De ämnena skulle jag inte bry mig om om jag så fick betalt för att prestera bra.
 
I helgen kanske det blir fest, hos Linus eller Markus eller Lukas eller vad fan han nu hette. Det blir kul (om det blir något alltså).
Imorgon ska jag sticka ner till min storasysters tatueringsstudio och snacka om bläckfisken jag ska skaffa på vänsterarmen. Förhoppningsvis orkar/har hon tid att skissa ihop något för mig att se fram emot, hihi.
FRÅGAN ÄR: ska bläckfisken ha blå, lila eller rödrosa toner..? Svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback