Nu kör vi.

Har småpillat med kodmallen och nu ser min bloggdesign ganska bra ut. Har tagit bort alla gamla inlägg, i syfte att börja om från början, helt enkelt.
Hej, jag heter Flora. Jag fyller sjutton om exakt en månad från idag. Jag har aldrig varit särskilt bra på att vara lojal mot mina bloggar, att se till att uppdatera frekvent och så vidare, men på det sjuhundratrettionde smäller det, eller hur (?)
Jag ska snart börja min sista termin i nian, eftersom jag gått i skolan ett extra år. Jag skulle säga att jag har fler vänner än det passar mig, men är nog inte på samma kapitel som någon av dem, haha. Den ena gillar hästar, den andra gillar Twilight, den tredje bor jättelångt bort, den fjärde vill umgås varje dag osv, osv.
Jag håller mig helst inomhus. Eller, det är inte riktigt sant. Jag håller mig helst hemma. Jag blir trött i huvudet när jag måste vara ute bland folk för mycket, och skolan räcker ofta gott och väl för mig. Därför är jag nog inte den roligaste att vara kompis med, eftersom jag aldrig vill gå ut och göra saker. Förlåt för det, hörni.
När jag var liten ville jag bli författare, när jag blev lite äldre ville jag bli servitris, ännu lite äldre ville jag vara filmregissör, men numera vill jag inget alls. Jag har faktiskt ingen aning om vilken gymnasielinje jag kommer hamna på. Det känns läskigt. Får ångest. Hjälp. Men något estetiskt blir det väl förmodligen.
Jag hatar klädaffärer, dammsugare, min pappas sunkiga hus och att bli missförstådd. Och att inse saker om mig själv som jag verkligen inte tycker om. Jag har till exempel en tendens att vara en besserwisser, och det ligger i mina gener att bli utbränd. Det kan jag redan se på min syster. Inte kul. Fast jag kanske dodgar den kulan, eftersom jag är så himla lat. Fast det är i och för sig inte heller så bra att vara.
Tänkte förresten visa hur jag ser ut, fast på en mindre snygg bild, en sådan bild man inte skulle använda som profilbild direkt. Let's not have secrets. Mih mih mih.
...Tänker såklart lägga upp bilder där jag är översminkad och airbrushad också. Fast senare.
Oduschad och mysig, yeeahh.
För att fortsätta berätta om mig själv (fast egentligen, varför gör jag det här in the first place? De enda som kommer läsa, kommer ha klickat sig hit via facebook och vet redan vem jag är?) kan jag rabbla upp lite saker jag gillar.
Jag gillar egentligen inte tecknat, men älskar ändå Fish Hooks, Adventure Time och Fairly Odd Parents. Och Svampbob, fast inte lika mycket. Har nog inte sett mer än tre timmar anime i mitt liv, men tycker att serien Kaleido Star är jättegullig. Den enda manga jag läser/läste är Death Note, Power och Mästerdetektiven Conan. De två senare nämnda var min systers fel, eller hur man nu ska säga.
Jag tycker om att kolla på Will & Grace, South Park/Comedy Central i övrigt, Weeds ibland, Awkward och The Community. Gillade How I Met Your Mother förut, men har blivit så himla trött på det nu.
Jag spelar bara Sims. Allvarligt. Inget annat. Jag skulle gärna spela något annat, men jag har en medfödd talang för att suga superhårt på videospel i allmänhet. Jag provade Dead Space 2 på min brors dator ett tag, men det blev inom kort alldeles för svårt för mig. Vilket var synd, eftersom jag egentligen tyckte att det var jättekul.
Så, det enda jag någonsin spelar är Sims 2, Sims 3, Need for Speed MW och ibland, om jag är på det humöret, Saints Row The Third.
Och ja, till och med SimCity var för svårt för mig.
För att gå vidare, så dricker jag alldeles för mycket läsk alldeles för fort, och det brukar familjen klaga på. Mitt all-time rekord med vittnen i att svepa 33cl hallonsoda ligger på sju sekunder.
Jag hatar ketchup, men kan ha senap på det mesta. När det gäller pizza blir det oftast en Hawaii.
Har lite svårt för nakenhet, så det blir jobbigt när någon annan i huset inte har det, haha.
Hundar brukar inte gilla mig, och därför brukar jag inte gilla dem heller. Det har kanske med min lukt att göra eller något sånt? Har inga problem med "vanliga" hundar, men som sagt blir de ofta aggresiva mot mig utan anledning, så lite smårädd är jag väl.
 
Och nu kan jag verkligen inte komma på något mer att säga om mig själv. Om någon blir nyfiken på någonting, så är det bara att fråga.
 
Sådär. Nu hoppas jag på att den här bloggen kommer till användning, till skillnad från hur det brukar gå. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback