Hårddisken brinner

Jag för ca. två dagar sen: Jag borde spela lite Sims.
Leder såklart till att man bara behövde en mod till för att vara nöjd, vilket såklart ledde till att man länkades till en hemsida med CC man aldrig sett förut, och såklart måste man kolla igenom varenda kategori pga. tvångstankar och ångest över att eventuellt ha missat något man vill ha, vilket leder till att man får en massa nya idéer om moddar man vill leta upp och installera, vilket sedan leder till att man sitter och moddar sönder sin dator i två dagar så att det är ett mirakel om spelet ens går att spela längre, haha.
Lång mening det där.
 
Fruktar nu för mitt liv att spelet kommer se ut såhär, utan att jag har någon aning om vilken av de 82742 nya moddarna det beror på:

 
Gjorde även mitt första försök i att koda en .package-fil med s3pe. Har inte startat spelet för att kolla hur det gick än. Läskigt. Oroar mig för att kanske få en bluescreen, eller att hela datorn börjar brinna, eller att mitt huvud exploderar, omgomgomg.
Också översatte jag en mod! Duktig jag är.
 
Achievements år 2012
  • Översatte en mod till Sims 3
  • Tappade en macka, men fångade den i luften så att jag kunde äta den ändå
  • Gick till skolan på en måndag
Tror det här kanske varit mitt mest framgångsrika år i hela mitt liv.
Hoppas ni förstår att jag är sarkastisk förresten.
 
Pappa och syskonen gav sig just av till centrum för att köpa champagne inför ikväll. Folk har provskjutit raketer i tre dagar, vilket jag stör mig ordentligt på. Varför avfyra sina raketer på prov när det inte försäkrar att nästa raket kommer funka lika bra? Det är ju som att smaka på smör för att kolla att det är gult, liksom. Fattar ingenting.
 
Nu ska jag spela. Be för mig/min dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback